Twitter Facebook Back home Follow me
♥ Fieza Story's ♥
✿ AKU, KAU DAN DIA ✿
Sunday 20 April 2014 @ Sunday, April 20, 2014 | 0 Teddy [❤]


Kau,
Masih tak berubah seperti dahulu
Masih kau yang ku kenal dulu
Cuma yang membezakan kita disini
Kau yang dahulu dengan yang sekarang
Hati kau...


Dia,
Siapakah dia ? Masih ku tertanya-tanya dalam hati
Siapakah dia sehingga boleh membuat kau berubah hati
Jadi seperti sekarang ini
Sampai boleh menundukkan keegoan kau
Yang dulunya tinggi..


Aku,
Adakah aku patut berbangga dengan dia ?
Yang sememangnya telah memiliki kau saat ini
Atau aku patut bersedih, menangis, dan redha
dengan kebahagiaan kau dan dia..


Mungkin ini jalan yang terbaik
Untuk aku, kau, dan dia..


"Aku mengalah.."

Mungkin takdir memang tak berpihak padaku
Sedangkan harapan yang ku pegang selama ini
Terlalu tinggi.. seperti langit ke tujuh
Seperti bintang-bintang yang muncul pada waktu malam
Tidak boleh dicapai tetapi hanya boleh melihat, merenung

Ku membawa hati ini pergi
Jauh dari dunia khayalan
Walaupun hati tidak cukup kuat untuk memikul
Ku tahu Allah sentiasa bersamaku :')




Hasil Coretan,

Fieza Inlurve 












Hello stalker ! Welcome to my world. I'm Fieza Inlurve. From Jaybee. 24 years old. Tenkiu coz' visit my blog :)




DiaryAbout






Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :Fieza Inlurve
Resources :

Note: All the content in this blog own by me unless stated. Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .