Twitter Facebook Back home Follow me
♥ Fieza Story's ♥
Setia Hujung Nyawa
Friday 11 January 2013 @ Friday, January 11, 2013 | 3 Teddy [❤]



Drama " Setia Hujung Nyawa " yang diadaptasi daripada sebuah novel..

Korang semua yang kat luar sana tu sure layan kan drama nie kat TV3. Aku baru jek layan cerita nie tadi.. starting member bilik aku la bukak cerita tu secara online. Kami kat sini takde tv macam korang, just ada wifi je untuk online and hilangkan bosan. Almaklumlah, kami student lagi and duduk rumah sewa kan. Tak boleh la nak demand sangat. Hehee. 


Pehh. Bajet aku tak nak layan drama ni. Tapi aku pon tak tau macam mana aku boley sangkut lak dengan cerita ni. Bestt giler kot ! Sadiss. Patut ah housemate aku sorang tu beria sangat nak tengok drama ni. Kann.. dengan aku II sekali dah suka tengok. Aishh. mamat dalam drama ni seriously handsome ! Perempuannya pon comelll sangat. Aku tak pernah pulak nampak dowang berlakon watak lain sebelum II ni.. Maybe dowang pelakon baru kot. 


See, picture pelakon " Setia Hujung Nyawa " kat bawah ni.. Alolo, sweet kan ? :-)


























Sweet giler kan pasangan ni ? Nahh ! 
Click lah lagu kat atas tu kalau nak dengar sound track drama ni. :)


Sebelum nak dengar tu jangan lupa "PAUSE" kan dulu lagu dalam blog aku ni. Mana nak pause ? Scroll kan ke bawah and sampai bawah blog aku ni nanti kowang jumpa lah. 


# Like kalau suka ! :)







Hello stalker ! Welcome to my world. I'm Fieza Inlurve. From Jaybee. 24 years old. Tenkiu coz' visit my blog :)




DiaryAbout






Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :Fieza Inlurve
Resources :

Note: All the content in this blog own by me unless stated. Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .