Twitter Facebook Back home Follow me
♥ Fieza Story's ♥
Sakit Terasa Sampai Nak Nangis ?!
Tuesday, 29 January 2013 @ Tuesday, January 29, 2013 | 0 Teddy [❤]



Mamaa.. kita sakittt... :(


Bukan mama aku yang sakit. Aku sekarang ni yang tengah sakit. Bukan sakit hati, bukan makan hati, tapi aku sakit GUSII ! Ohmaii.. sakitnya tak terkata. Hmm. " ULSER! "


Tipu kalau kau orang tak pernah kena kan. Hm. Aku biasa kena, tapi kali ni macam terlebih seriuss. Sakit sangat-sangat. Macam-macam aku dah buat, kumur air garam, sapu colgate, sapu majerin.. tapi satu hape pun tak jalan. 


Aku dah rasa berdenyut-denyut je ni kat leher. Tak mampu nak bercakap panjang lebar. Apatah lagi nak makan nasi. Langsung tak boleh dah sekarang. Aku makan bubur je.. dah macam baby yang baru lahir pulak rasanya. Padahal macam-macam tekak aku nak makan.. lagi-lagi tengah cuti semester ni.. huwaa...sedihhh... Dah seminggu lebih tapi tak baik-baik... :(


Mamaaaa... HELP ME ! :'(






Hello stalker ! Welcome to my world. I'm Fieza Inlurve. From Jaybee. 24 years old. Tenkiu coz' visit my blog :)




DiaryAbout






Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :Fieza Inlurve
Resources :

Note: All the content in this blog own by me unless stated. Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .