Twitter Facebook Back home Follow me
♥ Fieza Story's ♥
One Paper Again
Thursday 10 January 2013 @ Thursday, January 10, 2013 | 0 Teddy [❤]




See.. " No struggle, study so easy ! " Hehehe. 

Tapi, situasi aku sekarang.. " More struggle, study can crazy ! "

Ohmaii ! Now, tinggal lagi satu paper aku kena jawab.. next week, 15 January 2013 (Selasa). Subjek Consumer Behavior. Actually aku busy sejak 2,3 hari nie coz ada exam semalam dengan hari nie. Direct ! Mana kepala aku tak rasa nak pecah, serabut, kusut.. semua ada tau ! Bukak lappy pon tak sempat, apatah lagi nak online, facebook, update blog bagai.. ohh, memang tak ahh citer dia kan. Heee. 


Tapi sekarang kekusutan and keserabutan kat kepala aku dah kurang. Sebab exam 5 hari lagi. Boleh la online, update entry.. kan ? Hehe. Lepas habis paper nanti, bermula laa cuti semester yang aku tunggu II dari dulu. Sebulan wooo cuti ! Sape tak nak kan ? Dapat goyang II kaki kat rumah, makan puas II, jumpa mama tersayang, nenek tercinta, and my big family tuh ! Hehehe. * Excited ! *


Tapi excited II pon, aku cuakk nak tunggu result yang dapat nanti. Hmm, aku kurang confident dengan paper II yang aku jawab semester nie. Semua paper killer ! Essay bagaii.. otak aku rasa serabut. Macam terkena kejutan elektrik jawab paper II macam gitu. Hope result nanti memuaskanlah. Amin ~


Aku harap pointer aku still 3 keatas lagi. Insya'allah..


* kata-kata semangat untuk orang yang selalu rasa nak give up macam aku, hehe. Peace ! *







Hello stalker ! Welcome to my world. I'm Fieza Inlurve. From Jaybee. 24 years old. Tenkiu coz' visit my blog :)




DiaryAbout






Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :Fieza Inlurve
Resources :

Note: All the content in this blog own by me unless stated. Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .