Twitter Facebook Back home Follow me
♥ Fieza Story's ♥
Fieza Inlurve with Someone Special
Friday 25 January 2013 @ Friday, January 25, 2013 | 0 Teddy [❤]


Hye ! Assalamualaikum, woott-wottt ! ;)




Permulaan entry dengan menepekkan gambar yang tak seberapa ni sebesar-besar alam. Haha. Tak pelah. Blog aku, aku punya suka lah kan. Hee. She's my classmates, Neysa Zafirah. Comey kan 3x ? :-) 


Time ni aku tengah dok-dok makan dengan someone kat Jusco area tempat aku tinggal, tetiba terjumpa dia. Dengan tak sengaja time tu aku pun tengah sibuk b'possing sengsorang, muncul pulak c kenit ni.. Laju-laju aku ajak dia bergambar sekalii. Hihi.


Gambar ni dah 2 minggu lepas, sehari sebelum aku balik kampung untuk cuti semester. Baru nak upload ? Haha, memey ar.. busy memanjang sekarang. Balik-balik kampung dah banyak kerja menunggu untuk aku buat. :)





Comey tak ? Comeyy tak ? Hee. Gambar satu yang kat atas ni edit. Kelam-kelam dan blur-blur kan gambarnya.. sama lah perangai macam tuannya jugak. Kekeke.


Update entry ;

Time :
 01.48 a.m

Date : 
25 January 2013

Day  : 
Jumaat


p/s : Aku just nak bagitau aku tak tidur lagi time-time cenggini ! Omagad.. Padahal esok aku ada satu function. Kena bangun awal pagi. Okey3x.. out dulu. Good nite everyone. Peace ! Salam :))








Hello stalker ! Welcome to my world. I'm Fieza Inlurve. From Jaybee. 24 years old. Tenkiu coz' visit my blog :)




DiaryAbout






Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :Fieza Inlurve
Resources :

Note: All the content in this blog own by me unless stated. Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .