Twitter Facebook Back home Follow me
♥ Fieza Story's ♥
Saya Blogger Baru ♥
Monday 17 December 2012 @ Monday, December 17, 2012 | 1 Teddy [❤]

Assalamualaikum,






First entry untuk blog princessinlurve nie, tarik nafas dalam-dalam, fuhh ! *Lepas* :-)


Pehh, rasa nervous update entry first nie. Terasa macam budak baru nak buat blog. Hahaa. Sebelum aku nak story lebih lanjut..aku perkenalkan dulu diri aku. Nama comel aku Fieza, aku still study lagi. Sekarang tengah merangkak nak amik degree. Pewwiit ! Hee. 


Actually, before ni aku ada blog. Tapi sejak naik semester 5 nie aku jadi jarang nak update. Tetiba satu hari tu aku bukak II jek tengok blog aku terkena virus. Virus Malware ! Ada sesiapa ke tahu pasal virus yang annoying giler nie ? Kalau sesiapa yang terkena macam yang aku kena mesti korang akan rasa kan betapa annoying'nye virus malware ni. Penat aku cari punca dan cara nak bagi blog aku clean, tapi tak jugak berhasil.


And lastly, aku give up + fadeup. Roommates aku je tau macam mana kusutnya muka aku masa tu. Aishh. Tak perlu laa nak cerita panjang II kan. Pass is pass. Rasa sedih giler kot. Bayangkan blog tu dah lama aku jaga, nak 2 tahun dah, tapi nak buat macam mana. Pastu, aku jumpa keputusan yang paling bijak. Buat blog baru ! Hee. Tu yang aku beria. 


Susah jugak nak carik background yang sesuai dengan citarasa aku ni. My favourite and obses color Hijau, tapi tak tau macam mana background yang aku berkenan color Pink pulak. Haha. Apa pun boley laa kan ? Okey la. Dah letih sesangat ni. Esok pagi II ada kelas Business Communication.


#selamat malam sayang#






Hello stalker ! Welcome to my world. I'm Fieza Inlurve. From Jaybee. 24 years old. Tenkiu coz' visit my blog :)




DiaryAbout






Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :Fieza Inlurve
Resources :

Note: All the content in this blog own by me unless stated. Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .