Twitter Facebook Back home Follow me
♥ Fieza Story's ♥
Kemalasan apakah yang membiak kat dalam diri aku ni ?!
Monday 24 December 2012 @ Monday, December 24, 2012 | 0 Teddy [❤]


Hari ni dah masuk hari Isnin bersamaan 24 December 2012. Aku bukan nak story pasal besok Christmas Day or apa, tapi aku hitung hari 'coz 29 hb. December 2012 ni dah start final exam ! Ohh. Terasa debaran semakin hampir. Tapi aku tak start pape pun lagi. Aku nak study tapi semangat nak study tu belum datang.
Hm, aku tengah take mood la ni.


Risau..risauu..risauu... -..-


Kemalasan apakah yang membiak kat dalam diri aku ni ?! Please g main jauh-jauh. Hm, stress. Starting exam 29 hb. Dec ( Kaedah Penyelidikan ), 30 hb. Dec pulak Perbankan Islam. Paper yang agak killer jugak pada aku coz penyelaras kata jawab exam nanti dalam BI. not in Malay. Ohh. Damn. Nampak tak benda II tu menambahkan ke'stressan aku lagi. Takpe, aku akan cuba buat yang terbaik semester ni.


# Nak tidur sekejap, take mood..pastu start study KP. I can do it. Insya'allah. 












Hello stalker ! Welcome to my world. I'm Fieza Inlurve. From Jaybee. 24 years old. Tenkiu coz' visit my blog :)




DiaryAbout






Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :Fieza Inlurve
Resources :

Note: All the content in this blog own by me unless stated. Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .