Twitter Facebook Back home Follow me
♥ Fieza Story's ♥
Happy Saturday
Saturday 22 December 2012 @ Saturday, December 22, 2012 | 1 Teddy [❤]


Hye..hye..hye ! Assalamualaikum :-)


Hari ni aku rasa lebih better daripada sebelum ni. Nak tau kenapa ? Hehe. Sebab..sebab..semua assignment, presentation, was done ! Tambah II pulak dengan paper paling killer pada aku. Business Comp tu, yang kena interview and meeting tu aku dapat settle kan ! :-D


Semalam group aku settle kan semua tu. Pepagi kul 8.30 a.m dah terpacak kat kolej 'coz nak buat meeting punya pasal. Mana tak nye, lecturer  nak key in markah minggu ni last 'coz next week dia nak kena submit markah tu semua pada pihak UUM. Cuba bayangkan, kelam kabut tak kelam kabut kitowang semalam. Sebab bukan setakat aku sorang, ramai lagi student yang tak habiskan meeting + interview tu. 


Hm. Continue cerita tadi..petang pulak kul 2 p.m kami II ada bengkel Operation Management. Penyelaras dari UUM datang kolej kami. Tunggu punya tunggu penyelaras tu sampai pukul 3 p.m. Pehh. Panas tak panas kan hati tunggu lama II. Tapi penyelaras UUM tu memang terbaik ah ! Cara dia bagi tips and mengajar kitowang lebih berkesan kot dari lec kami sendiri. Opss. Maaf En. Zull. Hee. Tapi pada pendapat aku macam tu laa. Tak tau lah pendapat student II lain macam mana kan. 


Penyelaras tu habiskan 8 ke 9 chapter dalam masa 3 jam setengah. Fuhh ! Cuba bayangkan lagi. Kalau orang yang pick up nye lambat mesti menyumpah-nyumpah agaknya. Hahaha. Tapi alhamdulillah, blur II aku, aku dapat tangkap dia mengajar. Kebanyakannya kena calculate la subjek Operation Management ni. Maybe tu yang buat aku fresh jek 3 jam lebih tu. Hehe.


Lepas tu..lepas tuu..tamatnye pukul 6.30 p.m. Keluar je dari dewan terus kami pergi buat interview. Interview untuk resume yang aku buat hari tulaa. Gigil tak gigil aku kena cakap fully English. Rasa bergoyang lutut aku malam tadi. Ciss ! Streesss betull aku kalau kena speaking BI ni. Tapi alhamdulillah, aku dapat buat and lepas dari semua yang mencabar tu. Hehe. Happpyy ! Tu yang hari ni aku senyum melebarrr jek kalau kowang nampak. Hehe...


Wahh. Terlebih taip pulak entry kali ni. Haa. Nak post dua gambar lah. Gambar II aku with my beloved bestfriend's ! Japp..japp..loading... :-)


Dahh, jangan pandang kawan sebelah aku tu lama II. Nanti kang ada yang kena heart attack kang. Hehe. Yupp ! yang sebelah aku tu memang sweet and comey pun orangnya kan. Hee. Nama ohsem dia Bunga Heidelberg. She's my roommates. Kami ada satu sifat yg sama, "masuk air" . I means sekepala lah. ^_^

Bahasa rempit mana pulak laa yang aku cilok ni. Hoho.


Comey kan kami ? Oppss ! *Perasaan* Hehe. Yang sebelah aku tu memang comey pon. Ramai admire taw dia. Pewwitt ! Hehe. Tu nama cute dia Cynthia Mett. Kami sama tempat study, sama rumah, sama bilik, sama sifat, tpp..tpp...boyfriend tak sama okey ! Hehehe..  ^_^


# Atoto. Gedabaknye gambo II kat atas ni. Haha. Takpe II ignore it. Jom rehatkan diri bersama facebook + twitter pulak ! :-)






Hello stalker ! Welcome to my world. I'm Fieza Inlurve. From Jaybee. 24 years old. Tenkiu coz' visit my blog :)




DiaryAbout






Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :Fieza Inlurve
Resources :

Note: All the content in this blog own by me unless stated. Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .